Sidebar

Šia tarpdisciplinine doktorantūros tema siekiama ištirti sudėtingą biologinių inovacijų ir veiksmingų tvaraus komercializavimo strategijų ryšį, integruojant biologijos mokslų ir verslo vadybos bei antreprenerystės teorijos perspektyvas.
Biologiniai produktai, apimantys įvairias inovacijas, pavyzdžiui, biofarmacinius produktus, žemės ūkio biotechnologijas ir biologines medžiagas, turi didžiulį potencialą sprendžiant globalius iššūkius, tačiau biologinių produktų tvarus komercializavimas kelia įvairių iššūkių, kuriuos lemia sudėtinga biologinių sistemų prigimtis, sudėtingos reguliavimo sistemos, dinamiška rinkos aplinka ir tvarumo (ekonominiai, socialiniai ir aplinkosauginiai) aspektai. Šiuos iššūkius apsunkina verslumo žinių, įgūdžių ir praktinio strateginių priemonių bei teorijų derinio taikymo šioje srityje trūkumai.
Šiuo temos nagrinėjimu siekiama pašalinti šią spragą taikant daugialypį požiūrį, kuriame derinamos biologijos, verslo vadybos, antreprenerystės, verslo strategijų ir inovacijų valdymo teorinės sistemos. Remiantis tokiomis sąvokomis kaip: technologijų perdavimas, atvirosios inovacijos, tvari komercializacija, ekosistemos analizė ir vertės grandinės analizė, siektina nustatyti ir nagrinėti tinkamų strateginių priemonių pasirinkimą sėkmingam/tvariam biologinių produktų komercializavimui.
Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas tvarumo kriterijams (komercializavimo etape), įskaitant poveikio aplinkai vertinimą, etinius aspektus, ekonominę, socialinę ir aplinkosauginę atsakomybę.
Šia tema siekiama atliepti JT darnaus vystymosi tikslus (SDG):
• 9-asis SDG (Pramonė, inovacijos ir infrastruktūra)
• 12-asis SDG (Atsakingas vartojimas ir gamyba)

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos